02 grudnia 2012

Sylwestrowe Szaleństwo

. . .
  Za pasem dla niektórych jedna z najważniejszych zabaw w roku i na pewno każda z was już myśli nad stylizacją. W tym sezonie do łask powraca ,, Mała Czarna '' często łączona z białą barwą. Poprzez złote dodatki, falbany, cekiny ,, Mała Czarna'' zostaje wysunięta na pierwszy plan. 

Ja stawiając na czarny Total Look buty oraz torebkę również pozostawiłabym w tym kolorze, ewentualnie jeżeli sukienka jest mniej zdobna buty oraz inne dodatki świetnie będą wyglądały w złotym kolorze lub z małymi elementami tej barwy.





Dla dziewczyn o wysokim wzroście oraz dla tych, które nie lubią obcasów, świetnie sprawdzą się cekinowe balerinki lub bajkowe slippersy.




Sylwestrowa Noc zdarza się tylko raz do roku ... więc warto zainwestować w torbę , którą potem również nam posłuży. Ja proponuję śliczne, ozdobne puzderko, które później wykorzystamy na każde wieczorne wyjście...


Dodatki ...

Biżuteria w tym sezonie totalnie nas zaskakuje... nie można nie założyć trzech pierścionków, czterech naszyjników i sześciu bransoletek … przepych to kolejne imię tego sezonu :) …





Reasumując Mój pierwszy Post : Każda z nas zawsze musi pamiętać , że  ,, Moda przemija a styl pozostaje '' i zawsze najważniejsze jest aby dobrze się czuć w danej kreacji a nie tylko ładnie wyglądać ...


7 komentarzy:

  1. SUPER !!! MAŁA CZARNA, JESTEM ZA !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lux:* , teraz coś dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie mam nic z tych rzeczy:-)Just.

    OdpowiedzUsuń
  4. co to jest total look?

    OdpowiedzUsuń
  5. Total Look czyli całkowity wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadnij, ktory z moich domownikow zadal to pytanie:-) Just.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia :P Mariusz?

    OdpowiedzUsuń