08 stycznia 2014

Studniówkowe Boom...

Niebawem Studniówka dla niektórych jeden z ważniejszych Dni w życiu.
Kobiety jak Zawsze mają Gorzej i Czeka ich również  100 Godzin Szukania Kreacji a zarazem wielkiego szykowania. Każda Chce Wyglądać Naj...

Na co warto postawić, co Nigdy nie wyjdzie z Mody to na pewno Minimalizm!

Kolory tym Razem Ja postawiłabym na Czystą Klasykę...

Oto Kilka propozycji ...

1. Czerwień przepięknie komponuje się z beżem & złotem. Przeznaczony głownie dla Blondynek.


ZARA




 2. Długość Maxi w tym Sezonie Niezastąpiona Prostota... Dla szczuplutkich oraz wysokich Kobiet - Klasa sama w Sobie.

H&M



3. Róż na pewno nie dla Każdej z Nas... W zestawie z czernią stanie się eleganckim Lookiem. Przy tej długości musimy być bardzo ostrożne, gdyż za Niskie Kobiety nie wypadną dobrze.

SIMPLE



4. Kombinezon- nie mogłam o nim nie wspomnieć. Fajna sprawa dla Tych, które nie Lubią Sukienek lub najzwyczajniej źle się w nich czują.
Elegancki, czarny sprawi, iż Każda poczuję się w Nim wyjątkowo. 
Natomiast Ja jestem za wersją Total Look!

MANGO



5. Skóra - na pewno dla odważnych oraz o świetnej Figurze Kobiet. Ja sugeruję w kolorystyce Bordo i osobiście jestem na Tak.

http://www.mytheresa.com/euro_en/



6. Tiul - czyli w wydaniu ,,poczuj się jak Księżniczka’’ ...
Można się Zakochać!!!

FANFARONADA  



 7. Koronka + Kwiaty - czemu nie... 
Koronkowy detal Zawsze doda eleganckiego połysku do całości Kreacji.

ASOS




8. Cekinowy Blask odpowiedni dla Każdej z Nas. 
Kiedyś Kicz, dziś Szyk.

http://www.shwrm.pl/



 9. Wzorzysta Góra skierowana do Kobiet o mniejszych Atutach. Natomiast Połączenie Beżu z Czernią sama słodycz.

http://www.perhapsme.com/




10. Mała Czarna - Nazwa mówi Sama za Siebie...

LA MANIA





 
Wniosek jest Jeden Najważniejsze, to aby Każda z Was czuła się swobodnie oraz najpiękniej na Świecie...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz